recykling form, recykling treści...
twórcze przetwarzanie śmieci...


niedziela, 17 maja 2009

Debiut malarski

Dostałam kiedyś w prezencie wielki komplet farb akrylowych; nigdy nie malowałam, postanowiłam spróbować. oto moje pierwsze dzieło.......zainspirowane pewnym doniesieniem serwisu informacyjnego radiowej trójki:
"Środa, 26 marca 2008, W centrum Moskwy można było dziś obserwować niespotykane zjawisko - latające koty. Zwierzaki zostały prawdopodobnie uniesione z dachu domu silnym podmuchem wiatru. Według rosyjskich mediów ludzie ze zdumieniem przyglądali się stadu lecących z przeraźliwym miauczeniem kotów (...)"
CZAD!
"(...) Świadkowie zdarzenia mówią, że po wylądowaniu na ziemi czworonogi jakby nigdy nic pobiegły w sobie tylko znanym kierunku."



Już ponad rok minął od namalowania tego "dzieła"! Obecnie w posiadaniu mojej przyjaciółki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz